Translate

Παρασκευή 29 Μαΐου 2015

ΤΗΛΕΔΙΑΣΚΕΨΗ ΣΤΑ ΓΑΛΛΙΚΑ, visionconférence en français, de deux écoles grecques de Chalcidique(école primaire de N. Marmaras, 2ème école primaire de N.Moudania)

                Συνεργασία με το 2ο Δ. Σχ. Νέων Μουδανιών !!!

                                                         ΤΕΤΑΡΤΗ 27 ΜΑΙΟΥ 2015
                                                  FRANCOPHONIE - ΓΑΛΛΟΦΩΝΙΑ
                              http://neosmarmarasschool.blogspot.gr/2015/05/2_27.html
                                                         Collaboration en français.
                                                    (école primaire de N. Marmaras,
                                                    2ème école primaire de N.Moudania)

      Ολοκληρώνοντας το καινοτόμο πολιτιστικό πρόγραμμα που εκπονήθηκε από το τμήμα Γαλλικών της Ε΄τάξης του Δημ. Σχ. Ν.Μαρμαρά
                                       H ΓΑΛΛΙΑ ΜΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ!! 



                                         και αφορά στις γαλλικές γιορτές και παραδόσεις,
 οι μαθητές μου της Ε΄τάξης ήρθαν σε επαφή με τους μαθητές μου,του τμήματος γαλλικών της ΣΤ΄τάξης των Ν.ΜΟΥΔΑΝΙΩΝ, μέσω τηλεδιάσκεψης.

1) καλωσόρισμα (Ελένη, Φίλιππος, Κων/νος, Ιωάννα, Λευτέρης)
2) παρουσίαση του εαυτού τους (Φίλιππος, Κων/νος, Γιάννης)
3) ανταλλαγή ερωτήσεων για καλύτερη κατανόηση
4) παρουσίαση θεατρικού, ROULE GALETTE, γαλλικό παραμύθι, από τα παιδιά του Ν.ΜΑΡΜΑΡΑ
5) παρουσίαση εργασίας για τη Γαλλία σε power point από τις μαθήτριές μου, του 2ου Ν.Μουδανιών, Χριστίνας και Ελένης
6) παρουσίαση εργασίας για τη γαλλοφωνία σε power point από την Τάνια    (2ο Ν.Μουδανιών)
7) τραγούδι polyglotte από τον Ν.Μαρμαρά(ήταν το 1ο τραγούδι που μάθαμε στην αρχή της σχολικής χρονιάς)
8) και όλοι μαζί τραγουδήσαμε το τραγούδι της INDILA,"Dernière danse"

Η εμπειρία ήταν μοναδική.Ευχαριστώ τους συναδέλφους μου, Αρθούρο και Αγλαΐα που υποστήριξαν την προσπάθειά μου και τους διευθυντές των σχολείων μου.