Translate

Πέμπτη 7 Μαΐου 2015

Bonne fête Maman! Bijoux, perles, colliers, muguet et ateliers...Δημ.Σχ.Ν.Μαρμαρά

                              Bonne fête Maman, je t΄aime!!!

 Atelier de création de bijoux fantaisie - εργαστήρι δημιουργίας κοσμημάτων

                                           
Καθώς τους μαθητές μου στο Δημ.Σχ.Ν.Μαρμαρά, τους συναντώ μία φορά την εβδομάδα και το μάθημά μας ήταν ανάμεσα στην Πρωτομαγιά και στη γιορτή της μητέρας, αδράξαμε την ευκαιρία και χρησιμοποιήσαμε τη συσκευασία ...δύο σε ένα:
 
Colliers για τις μαμάδες σε συσκευασία καρδιά-μυγκέ ( λουλούδι που προσφέρεται στη Γαλλία την ημέρα της Πρωτομαγιάς)
Bonne fête à toutes les mamans de N.Marmaras...
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΑΜΑΔΕΣ ΤΟΥ Ν. ΜΑΡΜΑΡΑ...
                                            

                                                             bijoux fantaisie fait mains 


osez l'originalité!!!
magnifiques bijoux faits à la main 
Un grand bravo...  à mes élèves
 Vous étiez magnifiques, vraiment!

Κοσμήματα για τη μαμά..Δυστυχώς πάνω στον πυρετό της δουλειάς, 
 ( κυρία ελάτε και σε μένα..
 πώς κλίνει αυτό το κρικάκι;
 κυρία δεν έχω αλυσίδα..
 θα βγάλω αυτήν τη χάντρα, δε μου αρέσει για τη μαμά μου...
 δώστε μου το κοφτάκι..
πού είναι το εργαλείο, πως το λένε;
θέλω αυτήν τη χάντρα...
πώς να το κάνω αυτό;
βάλτε και την καρδιά, είναι ωραία για τη μαμά..
Κυρία....Κυρία... ) 
δεν πρόλαβα να βγάλω φωτογραφίες από το 

                                                Atelier de création de bijoux fantaisie 

παρά μόνο το αποτέλεσμα.