Translate

Τετάρτη 13 Απριλίου 2022

« L' olivier sera toujours ici » «Εργαστήρια Δεξιοτήτων» Στους μαθητές μου, του Β'4 του 2ου Γυμνασίου Ν. Μουδανιών

Στο πλαίσιο του μαθήματος «Εργαστήρια δεξιοτήτων» του Β'4 του 2ου Γυμνασίου Ν. Μουδανιών, στην υποθεματική ενότητα «Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία»

 με τίτλο « L' olivier sera toujours ici »



  The olive tree always be here. «Η ελιά θα είναι πάντα εδώ».... 

δουλέψαμε τις δεξιότητες της κοινωνικής ζωής: αυτομέριμνα, κοινωνικές δεξιότητες, ενσυναίσθηση και ευαισθησία, πολιτειότητα, προσαρμοστικότητα, ανθεκτικότητα, υπευθυνότητα.

Έτσι προέκυψε και το rendez-vous με το δήμαρχο Ν. Προποντίδας, κ. Μανόλη Καρρά, τη Δευτέρα 11/4/2022, στις 12:30 μ.μ. ο οποίος μας μίλησε για οικολογική ευαισθησία και πολιτική προστασία. Ο ίδιος δεσμεύτηκε για μία επίσκεψη στο σχολείο μας και συμβουλές τεχνογνωσίας ως προς τις δράσεις μας που περιλαμβάνουν φύτευση ελαιόδεντρων, καλλωπιστικών θάμνων και φυτών στα παρτέρια του σχολείου μας. 


Στους μαθητές μου αφιερώνω την ταινία, διότι η ελιά ακμάζει και στη Χαλκιδική και είναι όντως αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μας. 


http://ahdoni.blogspot.com/2015/10/blog-post_77.html


 το θεώρησα ανάγκη να αναρτήσω το βιντεάκι για όσους μαθητές μου, ασχολήθηκαν με αυτό το projet. Έτσι μου δίνεται η δυνατότητα να σας ευχαριστήσω για το χρόνο που διαθέσατε. 

Στους μαθητές μου, του Β'4 του 2ου Γυμνασίου Ν. Μουδανιών

                                                                                                                     Χατζοπούλου Λία ΠΕ05

Ευχαριστώ τη συνάδελφό μου, Μπάκα Γιούλη ΠΕ02 ειδικής αγωγής, για την αμέριστη συμπαράστασή της.







Μπορείτε να ανατρέξετε σε αναρτήσεις προηγούμενων χρόνων:





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου