Translate

Πέμπτη, 17 Δεκεμβρίου 2015

Μύθοι και αλήθειες για το ωράριο των εκπαιδευτικών

679clock
Σύμφωνα λοιπόν  με την έρευνα Teacher’s Workload Survey 2013 του βρετανικού Υπουργείου Παιδείας, η οποία δημοσιεύτηκε στις 28 Φεβρουαρίου 2014 (https://www.gov.uk/government/publications/teachers-workload-diary-survey-2013), 
οι εκπαιδευτικοί εργάζονται συνολικά 50-60 ώρες την εβδομάδα
Στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση μάλιστα ο συνολικός χρόνος εργασίας των εκπαιδευτικών της τάξης υπολογίζεται 

σε 59 ώρες την εβδομάδα (έναντι μόλις πάνω από 50 στην αντίστοιχη έρευνα του 2010). Η έρευνα αυτή του βρετανικού Υπουργείου Παιδείας βρήκε ακόμη ότι
 -  Μόλις το 1/3 του εργασιακού χρόνου των εκπαιδευτικών είναι η διδασκαλία (19 ώρες).
 -  Οι εκπαιδευτικοί εργάζονται την εβδομάδα επιπλέον 12-14 ώρες πέραν του διδακτικού κι εργασιακού τους ωραρίου, τα βράδια και τα Σαββατοκύριακα, για διορθώσεις εργασιών μαθητών, προετοιμασία μαθημάτων και σχεδιασμό διδασκαλίας.
 -  10,6 ώρες την εβδομάδα ασχολούνται οι εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης μεπροετοιμασία και σχεδιασμό μαθημάτων. 
-  9,7  ώρες την εβδομάδα αφιερώνουν σε διορθώσεις εργασιών μαθητών και συντάξεις αναφορών. -  5,9 ώρες την εβδομάδα οι εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης αφιερώνουν σε αναπλήρωση απόντων συναδέλφων, συνοδεία εκπαιδευτικών επισκέψεων, συζητήσεις με γονείς, συμβουλευτική, προετοιμασία γιορτών κι εκδηλώσεων κ.ο.κ.

Αποδεικνύεται λοιπόν περίτρανα, και με διεθνείς επίσημες έρευνες, ότι ο πραγματικός χρόνος εργασίας των εκπαιδευτικών είναι πολλαπλάσιος των ωρών διδασκαλίας, τριπλάσιος με βάση την έρευνα του βρετανικού Υπουργείου Παιδείας. Άρα όσοι επιμένουν για αύξηση ωραρίου των εκπαιδευτικών το κάνουν στα πλαίσια του κοινωνικού αυτοματισμού (να στρέψουν την μια ομάδα εργαζομένων εναντίον της άλλης για να αποκρύψουν τη λεηλασία του δημόσιου πλούτου που κάνουν μεγάλες εταιρείες και ορισμένοι κρατικοδίαιτοι επιχειρηματίες), το κάνουν για να ρίξουν τα βάρη για όλα τα στραβά της εκπαίδευσης στους εκπαιδευτικούς κι όχι σε αυτούς που μειώνουν τις δαπάνες για την Παιδεία, αφήνουν τα σχολεία δίχως εκπαιδευτικούς, χωρίς τις κατάλληλες υποδομές στέγασης, για να αποπροσανατολίσουν τη συζήτηση από την ανάγκη κάλυψης όλων των κενών θέσεων εκπαιδευτικών και την άμεση καθιέρωση δωρεάν δεκατιανού για όλα τα παιδιά, κάτι που θα ήταν ιδιαίτερα αναγκαίο για την αντιμετώπιση της κρίσης αλλά και για την προώθηση της υγιεινής διατροφής και των τοπικών αγροτικών προϊόντων. 

agonsysp 

Διαβάστε περισσότερα:http://xenesglosses.eu/2015/12/mythoi-kai-alitheies-gia-to-orario-ton-ek-2/