Translate

Δευτέρα 7 Μαρτίου 2016

Με μια σταγόνα νερό; Κάνω αυτό που μου αναλογεί.

Εσένα, τι σου ψιθυρίζει το κολιμπρί που κρύβεις μέσα σου;
Στο μεγάλο δάσος, όπου έμεναν όλα τα ζώα, άναψε φωτιά. Όταν η φωτιά ήταν μικρή, τα ζώα δεν έκαναν τίποτα για να τη σβήσουν. Ήταν πιο εύκολο για αυτά να πάνε σε κάποιο άλλο σημείο του δάσους, που δεν καιγόταν. Σιγά σιγά όμως, με τον αέρα η φωτιά φούντωσε. Τώρα το δάσος καιγόταν από άκρη σε άκρη. Τα ζώα, όταν είδαν το μέγεθος της φωτιάς, τόσο φοβήθηκαν που τράπηκαν σε φυγή. Εκεί που όλα τα ζώα έφευγαν για να σωθούν, ο ελέφαντας βλέπει ένα κολιμπρί, το πιο μικρό πουλί του δάσους, να κατευθύνεται προς τη φωτιά και να κουβαλάει στο ράμφος του μια σταγόνα νερό.
Που πας; ρωτάει ο ελέφαντας το κολιμπρί. Όλοι φεύγουμε.
Πάω να σβήσω τη φωτιά.
Με μια σταγόνα νερό;
Κάνω αυτό που μου αναλογεί. Απαντάει το κολιμπρί και συνεχίζει το δρόμο του προς τη φωτιά.
40 μεριδούλες σπιτική βρεφική κρέμα έτοιμες για να σβήσουν τη φωτιά σε 40 πεινασμένες κοιλίτσες. Μου κόστισε μόνο 10 ευρώ και μου χάρισε τρεις ώρες μαγειρικής με το γιο μου. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου