Translate

Σάββατο 30 Μαΐου 2020

Voyagez en France depuis votre canapé

La France applique actuellement des mesures sanitaires pour la protection de tous. En attendant d'avoir le plaisir de vous accueillir prochainement, nous vous invitons à voyager autrement, en rêvant et en partageant des moments de convivialité à distance. Un petit peu de France chez vous, entre un pot-au-feu maison, un quizz sur la Joconde ou une soirée sur un air de Daft Punk... Avant de revivre ces expériences tous ensemble, prenez soin de vous et de vos proches.
https://www.france.fr/fr/story/voyager-en-france-depuis-votre-canape

Σάββατο 23 Μαΐου 2020

Τρίτη 19 Μαΐου 2020

Le génocide des Grecs

Ce 19 mai marque le 101ème anniversaire du génocide des Grecs pontiques par l’empire ottoman. Entre 1915 et 1923, les Turcs ont d’abord massacré les Arméniens, avant de s’en prendre aux Grecs du Pont, au bord de la mer Noire. On parle de 350.000 Grecs pontiques massacrés durant ce génocide.


 
Au début de la Première Guerre mondiale, l’Asie mineure était ethniquement diversifiée, sa population comprenant des Turcs et des Azéris, ainsi que les groupes autochtones qui avaient habité la région avant la conquête turque, notamment les Grecs pontiques, les Grecs du Caucase, les Grecs de Cappadoce, les Arméniens, les Kurdes, les Géorgiens, les Circassiens, les Assyriens, les Juifs et les Lazars.

40 jeux pédagogiques en français

Κυριακή 17 Μαΐου 2020

Tout ira bien!

Drapeau Tout ira bien - Arc en ciel - 90 x 150 cm

Un coloriage que vous pouvez imprimer soit en petit sur une feuille A4 soit en plus grand sur deux feuilles A4.
Tout ira bien! Όλα θα πάνε καλά!
On a tous une envie folle de retourner à l’école!

est une traduction en français du slogan italien andrà tutto bene, qui voit le jour au cours de la pandémie de Covid-19 en Italie, lors du confinement de ce pays.
 À ce moment, plusieurs personnes accrochent à leur balcon un dessin d’arc-en-ciel accompagné du slogan1,2.

File:Ca va bien aller.svg

Phénomène viral, le slogan est repris et traduit dans plusieurs régions du monde.
Le slogan possède plusieurs variantes :
Français
·         Ça va bien aller (Québec)
·         Tout ira bien
·         Tout ira mieux (Belgique)



Une bannière similaire, « Tout ira mieux », en Belgique, le 25 mars




ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ:


ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ Λίστα με όσα δεν πρέπει να ξεχνάς! Προστάτευσε τον εαυτό σου και το σχολείο σου!

ALDEBERT - CORONA MINUS - La chanson des gestes barrières

Θα ήθελα να ακούσετε το επόμενο τραγούδι για να καταλάβετε τη συμπεριφορά σας στο σχολικό περιβάλλον.


Σάββατο 16 Μαΐου 2020

Γενικό Λύκειο Καρέα - Ανοιχτή επιστολή της Κριπαροπούλου Αντιγόνης- ενημέρωση για την κατάσταση που αντιμετωπίσαμε όλο αυτό τον καιρό και αυτή που θα αντιμετωπίσουμε από εδώ και πέρα στο σχολείο…

15Μαΐ 2020

Ανοιχτή επιστολή της Διευθύντριας για ενημέρωση γονέων και μαθητών/τριών

Συντάκτης: Κριπαροπούλου Αντιγόνη | Κάτω από: ΑνακοινώσειςΕκπαίδευση/Παιδαγωγικά


Η συνάδελφος με εκφράζει απόλυτα! Αποκαθιστά πλήρως την αλήθεια, εξιστορεί τους δύο μήνες του COVID-19 και την επίθεση που δεχτήκαμε από όλα τα Μ.Μ.Ε. επειδή, απλώς, κάναμε τη δουλειά μας κάτω από τρελούς ρυθμούς και μπροστά από έναν υπολογιστή, ξεπερνώντας πολλές φορές τα όριά μας, για να είμαστε κοντά στα παιδιά μας!


Αγαπητοί γονείς, αγαπημένα μου παιδιά,  


Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία.


Με την επανέναρξη της λειτουργίας των σχολικών μονάδων και στην προσπάθειά μας να επανέλθουμε σταδιακά στην καθημερινότητα που είχαμε πριν την πανδημία, θα ήθελα να απευθυνθώ σε σας, τους συνοδοιπόρους μας και να σας ενημερώσω για την κατάσταση που αντιμετωπίσαμε όλο αυτό τον καιρό και αυτή που θα αντιμετωπίσουμε από εδώ και πέρα στο σχολείο…

Στις 10/3/2020, όπως όλοι/ες θυμόμαστε, ανακοινώθηκε το κλείσιμο των σχολείων λόγω κορωνοϊού και λίγες ημέρες μετά, μπήκαμε στη διαδικασία της εξ αποστάσεως διδασκαλίας.

Οι εκπαιδευτικοί χωρίς προηγούμενη επιμόρφωση, χωρίς καμία εμπειρία πάνω στα τεχνολογικά εργαλεία που ήταν απαραίτητα, χωρίς εξοπλισμό σε ηλεκτρονικές συσκευές (πολλοί/ές από εμάς αναγκαστήκαμε να αγοράσουμε με έξοδα ατομικά), με την ψυχολογική επιβάρυνση της πρωτόγνωρης κατάστασης που όλοι/ες βιώναμε, με τις αμφιβολίες μας, τις διαφωνίες μας και τα ερωτηματικά μας, ριχτήκαμε σε έναν αγώνα για να ανταποκριθούμε στις ανάγκες των μαθητών/τριών μας και για να κρατήσουμε την επαφή μαζί τους!
Δημιουργήσαμε ψηφιακές τάξεις στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (ασύγχρονη διδασκαλία), προετοιμάζαμε υλικό αφιερώνοντας πολλές ώρες, υπερβαίνοντας κατά πολύ το υποχρεωτικό μας ωράριο, γιατί έπρεπε το υλικό αυτό να μετατραπεί σε ψηφιακό, διορθώναμε εργασίες και κριτήρια αξιολόγησης που λαμβάναμε από τα παιδιά, διαθέσαμε ώρες πολλές σε μεταξύ μας τηλεδιασκέψεις και με τους συντονιστές εκπαιδευτικού έργου, κρατήσαμε το σχολείο «ανοικτό» καθημερινά για να σας εξυπηρετούμε σε γραφειοκρατικά ζητήματα, αναπτύξαμε ένα δίκτυο καθημερινής ηλεκτρονικής επικοινωνίας μαζί σας, μέναμε ξάγρυπνοι, εξαιτίας ενός συστήματος που δεν μπορούσε να ανταποκριθεί στον τεράστιο όγκο των χρηστών και που κατέρρεε συνεχώς! Μας καταλαβαίνετε, γιατί την ψυχοφθόρα αυτή εμπειρία την αποκτήσατε κι εσείς, όταν σας ζητήθηκε να δημιουργήσετε μαθητικούς λογαριασμούς…
Αυτή ήταν η κατάσταση που βιώναμε όταν διάφοροι «δημοσιογράφοι» και πολιτικοί μας εξύβριζαν και μας λοιδορούσαν στα Μ.Μ.Ε., διαστρεβλώνοντας την αλήθεια, και βάζοντάς μας την ταμπέλα των τεμπέληδων και των φυγόπονων! Η κοινή γνώμη διαμορφωνόταν με βάση μια ρητορική επιθετικής απαξίωσης στο ρόλο μας και στη συμβολή μας στην κοινωνία! Αλλά εμείς συνεχίζαμε… Η εσκεμμένη απαξίωση του δημόσιου σχολείου και των εκπαιδευτικών είναι μια ιστορία παλιά και οι σκοπιμότητες γνωστές! Αλλά ποιό είναι το μέλλον μιας κοινωνίας που απαξιώνει την παιδεία και τους δασκάλους της;

La COVID-19 expliquée aux enfants

Τρίτη 12 Μαΐου 2020

Συγγνώμη αγάπες μου! Π.Σ.Δ. πεσμένο!@

Από τις 20/3/2020, καινούρια δεδομένα για μας, ασύγχρονη, σύγχρονη διδασκαλία! Προσπάθησα με όποιο τρόπο να διατηρήσω σχέσεις με τους μαθητές μου. Όμως τώρα αισθάνομαι την ανάγκη, να ζητήσω μια μεγάλη συγγνώμη από όλους τους μαθητές μου, διότι εδώ και μια εβδομάδα, από τις 5/5/2020, το Π.Σ.Δ. είναι πεσμένο , επίσης δε μπορώ να επικοινωνήσω ούτε  με το ιστολόγιό μου στο  blogs.sch.gr! Στα ενδιάμεσα, μπόρεσα και έκανα κάποιες αναρτήσεις των μαθημάτων μου! Ήδη ξεκινήσαμε μαθήματα με τη Γ'Λυκείου και για τις υπόλοιπες τάξεις, παιδιά μου, επειδή η επικοινωνία έγινε πάρα πολύ δύσκολη, θα τα πούμε δια ζώσης!

back on a month of confinement in France

Αυτή η σελίδα δεν λειτουργεί

Αυτήν τη στιγμή, ο κεντρικός υπολογιστής blogs.sch.gr δεν μπορεί να διαχειριστεί αυτό το αίτημα.

HTTP ERROR 500

Ας ελπίσουμε ότι όλο αυτό θα είναι ένα μακρινό όνειρο! Επιτέλους θα σας συναντήσω μετά από δύο μήνες! Μη ξεχάσετε τα projets! ΦΙΛΙΑ!!!

Δευτέρα 11 Μαΐου 2020

Κάθετα και αδιαπραγμάτευτα: ΟΧΙ ΚΑΜΕΡΕΣ ΣΤΙΣ ΤΑΞΕΙΣ!

Περιγράφω μία τάξη! Είμαι τυχερή που δουλεύω σε σχολικές μονάδες που τις θεωρώ...κολέγια!  Σχολικές μονάδες με μόνιμους εκπαιδευτικούς, με μεγάλη εμπειρία, ευέλικτους, συμμετέχοντες σε πολλά προγράμματα, με διακρίσεις πανελλήνιες και ευρωπαϊκές, με ...δασκάλους που δίνουν τη ψυχή τους για τα παιδιά τους!


 Για την κυρία Κεραμέως, υπουργό παιδείας,  όπως αναμενόταν σε Ευρωπαϊκό επίπεδο 


To: Mrs Niki Kerameos Minister of Education of the Hellenic Republic E-mail: minister@minedu.gov.gr Cc: Greek Primary Teachers’ Federation (DOE) E-mail: doeintrel@gmail.com Greek Federation of Secondary State School Teachers (OLME) E-mail: interolme@yahoo.gr Brussels, 25 May 2020 

file:///F:/Downloads/10159_solidairty%20letter_%20%20%20Greece.pdf
 "...Kάνοντας σας έκκληση να εναρμονιστείτε (να συμμορφωθείτε) με το άρθρο 35 του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων της ΕΕ 2016/679 αναφορικά με την υποχρέωση διεξαγωγής μελέτης εκτίμησης αντικτύπου για την προστασία δεδομένων, για άλλη μια φορά η ETUCE σας καλεί να προσαρμοστείτε στις οδηγίες / πρότυπα του Διεθνούς Οργανισμού Εργασίας ((ILO) οι οποίες αναφέρουν ότι ένα κλίμα εμπιστοσύνης, δομημένο πάνω στον κοινωνικό διάλογο και τον τριμερισμό, είναι θεμελιώδες για την αποτελεσματική εφαρμογή των μέτρων αντιμετώπισης της κρίσης του COVID-19 και των συνεπειών του.".

 Η δουλειά μας - λειτούργημα  με πολλές προεκτάσεις, δεν είναι στείρα μάθηση, είναι διάλογος, ερωτο-απαντήσεις, απορίες, απόψεις, εκμαιεύσεις, συμβουλές, με αλληλεπίδραση και διαθεματικότητα! 


Το Σεπτέμβριο, την πρώτη διδακτική ώρα, πάντα το έλεγα, αμέσως καταλαβαίνεις τα προβλήματα της ..τάξης σου! Ποιo υστερεί, ποιo είναι παιδί χωρισμένων γονιών, μοναχοπαίδι, ορφανό, κακοποιημένο..., θαρραλέο, ζωηρό, συνεσταλμένο, αγχωμένο, με ψυχολογικά προβλήματα, προβλήματα υγείας, στιγμές - στιγμές πολλές, από τις τάξεις μας! Ανακαλύπτεις