Translate

Τρίτη 12 Μαΐου 2020

Συγγνώμη αγάπες μου! Π.Σ.Δ. πεσμένο!@

Από τις 20/3/2020, καινούρια δεδομένα για μας, ασύγχρονη, σύγχρονη διδασκαλία! Προσπάθησα με όποιο τρόπο να διατηρήσω σχέσεις με τους μαθητές μου. Όμως τώρα αισθάνομαι την ανάγκη, να ζητήσω μια μεγάλη συγγνώμη από όλους τους μαθητές μου, διότι εδώ και μια εβδομάδα, από τις 5/5/2020, το Π.Σ.Δ. είναι πεσμένο , επίσης δε μπορώ να επικοινωνήσω ούτε  με το ιστολόγιό μου στο  blogs.sch.gr! Στα ενδιάμεσα, μπόρεσα και έκανα κάποιες αναρτήσεις των μαθημάτων μου! Ήδη ξεκινήσαμε μαθήματα με τη Γ'Λυκείου και για τις υπόλοιπες τάξεις, παιδιά μου, επειδή η επικοινωνία έγινε πάρα πολύ δύσκολη, θα τα πούμε δια ζώσης!

back on a month of confinement in France

Αυτή η σελίδα δεν λειτουργεί

Αυτήν τη στιγμή, ο κεντρικός υπολογιστής blogs.sch.gr δεν μπορεί να διαχειριστεί αυτό το αίτημα.

HTTP ERROR 500

Ας ελπίσουμε ότι όλο αυτό θα είναι ένα μακρινό όνειρο! Επιτέλους θα σας συναντήσω μετά από δύο μήνες! Μη ξεχάσετε τα projets! ΦΙΛΙΑ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου