Τρίτη, 9 Ιουνίου 2015
Γιορτή Γαλλοφωνίας 2015, Δημ.Σχ.Αγ.Νικολάου Ε΄τάξη
Στα πλαίσια του καινοτόμου πολιτιστικού προγράμματος που εκπονήθηκε στο τμήμα Γαλλικών της Ε΄τάξης του Δημ.Σχ.Αγ.Νικολάου Χαλκιδικής, Fêtes et traditions françaises pour nos petits!!, έγινε
η παρουσίαση του από τους μαθητές που ασχολήθηκαν με το πρόγραμμα, στους μαθητές των Ε΄ και ΣΤ΄τάξεων.http://liagallika.blogspot.gr/search/label/F%C3%AAtes%20et%20traditions%20fran%C3%A7aises%20%20pour%20nos%20petits%21%21
Την έκτη ώρα, οι μαθητές της Ε΄ και ΣΤ΄τάξης, παρακολούθησαν την συνέχεια της γερμανικής ταινίας,
Emil und die Detektive, Ο Εμίλ και οι ντεντέκτιβ
Tραβώντας την κουρτίνα για περισσότερη συσκότιση, δε μπορείτε να φανταστείτε τί είδα...
Τρία άλογα έβοσκαν έξω από την περίφραξη του σχολείου μας.Νormal!!!
Στο διάλειμμα, ασχολήθηκαν με το panneau VIVE LES VACANCES!!!
Στα πλαίσια του καινοτόμου πολιτιστικού προγράμματος που εκπονήθηκε στο τμήμα Γαλλικών της Ε΄τάξης του Δημ.Σχ.Αγ.Νικολάου Χαλκιδικής, Fêtes et traditions françaises pour nos petits!!, έγινε
η παρουσίαση του από τους μαθητές που ασχολήθηκαν με το πρόγραμμα, στους μαθητές των Ε΄ και ΣΤ΄τάξεων.http://liagallika.blogspot.gr/search/label/F%C3%AAtes%20et%20traditions%20fran%C3%A7aises%20%20pour%20nos%20petits%21%21
Την έκτη ώρα, οι μαθητές της Ε΄ και ΣΤ΄τάξης, παρακολούθησαν την συνέχεια της γερμανικής ταινίας,
Emil und die Detektive, Ο Εμίλ και οι ντεντέκτιβ
Tραβώντας την κουρτίνα για περισσότερη συσκότιση, δε μπορείτε να φανταστείτε τί είδα...
Τρία άλογα έβοσκαν έξω από την περίφραξη του σχολείου μας.Νormal!!!
Στο διάλειμμα, ασχολήθηκαν με το panneau VIVE LES VACANCES!!!
Οι Βρυξέλλες γέμισαν Στρουμφίτες
«Κατά βάθος είμαστε όλοι Στρουμφάκια», έλεγε κάποτε ο δημιουργός των μπλε πλασμάτων με τα άσπρα καπέλα, ο Πιερ «Πεγιό» Κιλιφόρ, κι ίσως να έχει λίγο δίκιο μετά την 50χρονη επιτυχία του κόμικς που έγινε τηλεοπτική σειρά και ταινία.
Μάλιστα, στο Google η αγγλική λέξη «smurf» (σ.σ. στρουμφάκι) μετράει σχεδόν επτά εκατομμύρια αποτελέσματα.
Το 2008, λοιπόν, τα 50ά γενέθλια των Βελγογεννημένων Στρουμφ - πρωτοδημοσιεύτηκαν στο περιοδικό Spirou στις 23 Οκτωβρίου το 1958- γιορτάστηκαν σε σειρά εκδηλώσεων στις Βρυξέλλες και στην Ευρώπη, όπου ο κόσμος γέμισε δεκάδες Στρουμφίτες -ανατρέποντας τη συνηθισμένη στρουμφοκοινωνία που διαθέτει αποκλειστικά μία γυναίκα-, κυκλοφόρησε τρισδιάστατη ταινία, ενώ χιλιάδες Στρουμφάκια εμφανίστηκαν μυστηριωδώς τη νύχτα σε 20 ευρωπαϊκές πόλεις, οι θεατές των οποίων κλήθηκαν να τα ζωγραφίσουν και να τα εκθέσουν στο Στρουμφοσάιτ.
Τέλος, γνωστοί καλλιτέχνες φιλοτέχνησαν γιγαντιαία Στρουμφοαγάλματα που θα πουληθούν για τους σκοπούς της UNICEF.
Η λατρεία των γαλάζιων αυτών πλασμάτων που ζουν μέσα στα μανιτάρια οφείλεται, σύμφωνα με τους συγγενείς του Πεγιό, στο γεγονός ότι τα κείμενά του επηρεάζονταν από διαστάσεις της πραγματικότητας. Μια άλλη θεωρία θέλει το Στρουμφοχωριό να αναπαριστά μια ιδεατή κομμουνιστική κοινωνία.
Στρουμφίστε λοιπόν στο πρώτο επεισόδιο!
«Κατά βάθος είμαστε όλοι Στρουμφάκια», έλεγε κάποτε ο δημιουργός των μπλε πλασμάτων με τα άσπρα καπέλα, ο Πιερ «Πεγιό» Κιλιφόρ, κι ίσως να έχει λίγο δίκιο μετά την 50χρονη επιτυχία του κόμικς που έγινε τηλεοπτική σειρά και ταινία.
Μάλιστα, στο Google η αγγλική λέξη «smurf» (σ.σ. στρουμφάκι) μετράει σχεδόν επτά εκατομμύρια αποτελέσματα.
Το 2008, λοιπόν, τα 50ά γενέθλια των Βελγογεννημένων Στρουμφ - πρωτοδημοσιεύτηκαν στο περιοδικό Spirou στις 23 Οκτωβρίου το 1958- γιορτάστηκαν σε σειρά εκδηλώσεων στις Βρυξέλλες και στην Ευρώπη, όπου ο κόσμος γέμισε δεκάδες Στρουμφίτες -ανατρέποντας τη συνηθισμένη στρουμφοκοινωνία που διαθέτει αποκλειστικά μία γυναίκα-, κυκλοφόρησε τρισδιάστατη ταινία, ενώ χιλιάδες Στρουμφάκια εμφανίστηκαν μυστηριωδώς τη νύχτα σε 20 ευρωπαϊκές πόλεις, οι θεατές των οποίων κλήθηκαν να τα ζωγραφίσουν και να τα εκθέσουν στο Στρουμφοσάιτ.
Τέλος, γνωστοί καλλιτέχνες φιλοτέχνησαν γιγαντιαία Στρουμφοαγάλματα που θα πουληθούν για τους σκοπούς της UNICEF.
Η λατρεία των γαλάζιων αυτών πλασμάτων που ζουν μέσα στα μανιτάρια οφείλεται, σύμφωνα με τους συγγενείς του Πεγιό, στο γεγονός ότι τα κείμενά του επηρεάζονταν από διαστάσεις της πραγματικότητας. Μια άλλη θεωρία θέλει το Στρουμφοχωριό να αναπαριστά μια ιδεατή κομμουνιστική κοινωνία.
Στρουμφίστε λοιπόν στο πρώτο επεισόδιο!
Στρουμφίστε λοιπόν στο πρώτο επεισόδιο!
les Schtroumpfs.Δημ.Σχ.Αγ.Νικολάου
NOS AMIS FRANCOPHONES,(suite) les Schtroumpfs
Τρίτη, 28 Απριλίου 2015
BON 1er MAI à Agios Nikolaos!
Nos monstres!!
Τετάρτη, 22 Απριλίου 2015
Le Petit Nicolas (2)
Εργασία της Εύης για τον μικρό Νικόλα (Δημοτικό Σχολείο Αγίου Νικολάου)
http://www.m6kid.fr/le-petit-nicolas/
Εργασία της Εύης για τον μικρό Νικόλα (Δημοτικό Σχολείο Αγίου Νικολάου)
Τρίτη, 21 Απριλίου 2015
"Le Christ est ressuscité" (Χριστός ανέστη) à Agios Nikolaos! ΣΤ' τάξη
"Le Christ est ressuscité" (Χριστός ανέστη) à Agios Nikolaos! Ε'τάξη
Poisson d'avril et joyeuses Pâques!! Δημ.Σχ.Αγ.Νικολάου.Ε΄τάξη
La chasse aux œufs à Agios Nikolaos!
Les cloches vont partir de Rome, chargées d'œufs et de chocolat..Pâques arrive à grand pas !
Cette année , l'ecole primaire d' Agios Nikolaos a demandé aux cloches de passer dans le village. Pour ce faire, le mardi 31 mars , nous organisons une petite promenade afin de récolter des œufs autour d'un jeu.
Στον Άγιο Νικόλαο,
Βγήκαμε στην αυλή του σχολείου για να παίξουμε το κυνήγι των αυγών, εκμεταλλευόμενοι την ηλιόλουστη μέρα.
Les cloches vont partir de Rome, chargées d'œufs et de chocolat..Pâques arrive à grand pas !
Cette année , l'ecole primaire d' Agios Nikolaos a demandé aux cloches de passer dans le village. Pour ce faire, le mardi 31 mars , nous organisons une petite promenade afin de récolter des œufs autour d'un jeu.
Cette année , l'ecole primaire d' Agios Nikolaos a demandé aux cloches de passer dans le village. Pour ce faire, le mardi 31 mars , nous organisons une petite promenade afin de récolter des œufs autour d'un jeu.
Στον Άγιο Νικόλαο,
Βγήκαμε στην αυλή του σχολείου για να παίξουμε το κυνήγι των αυγών, εκμεταλλευόμενοι την ηλιόλουστη μέρα.
Poésie...Oeufs de Pâques
Voici venir Pâques fleuries,
Et devant les confiseries
Les petits vagabonds s'arrêtent, envieux.
Ils lèchent leurs lèvres de rose
Tout en contemplant quelque chose
Qui met de la flamme à leurs yeux.
http://perc14.over-blog.com/tag/litterature/
Voici venir Pâques fleuries,
Et devant les confiseries
Les petits vagabonds s'arrêtent, envieux.
Ils lèchent leurs lèvres de rose
Tout en contemplant quelque chose
Qui met de la flamme à leurs yeux.
http://perc14.over-blog.com/tag/litterature/Et devant les confiseries
Les petits vagabonds s'arrêtent, envieux.
Ils lèchent leurs lèvres de rose
Tout en contemplant quelque chose
Qui met de la flamme à leurs yeux.
Poisson d'Avril (Agios Nikolaos - Chalcidique) Δημ. Σχ. Αγ.Νικολάου. E' τάξη-ΣΤ΄τάξη
Τρίτη, 17 Μαρτίου 2015
Fête de la francophonie (Agios Nikolaos - Chalcidique)
Eβδομάδα Γαλλοφωνίας 14/3 έως 22/3/2015
20 Μαρτίου 2015: Διεθνής Ημέρα Γαλλοφωνίας
Με αφορμή τη γιορτή της Γαλλοφωνίας, την Τρίτη, στο Δημ.Σχ.Αγ.Νικολάου,
με τη Ε' Τάξη είχαμε:
1) παρουσίαση του projet: C'EST LA FRANCE! του Στέλιου
2) αφίσα-ενημέρωση σε tableau του σχολείου για τη μέρα αυτή("Égalité, complémentarité, solidarité")
3) monuments de Paris (εργασίες των παιδιών)
Με αφορμή τη γιορτή της Γαλλοφωνίας, την Τρίτη, στο Δημ.Σχ.Αγ.Νικολάου,
με τη Ε' Τάξη είχαμε:
με τη Ε' Τάξη είχαμε:
1) παρουσίαση του projet: C'EST LA FRANCE! του Στέλιου
2) αφίσα-ενημέρωση σε tableau του σχολείου για τη μέρα αυτή("Égalité, complémentarité, solidarité")
3) monuments de Paris (εργασίες των παιδιών)
La couleur. Στον Άγιο Νικόλαο Χαλκιδικής...
QUAND JE METS UN VERT, ÇA NE VEUT PAS DIRE DE L'HERBE, QUAND JE METS DU BLEU, ÇA NE VEUT PAS DIRE DU CIEL"
Τρίτη, 17 Μαρτίου 2015
Δημ.Σχ.Αγ.Νικολάου. FRANCOPHONIE.Comment bien rouler une galette?
Eβδομάδα Γαλλοφωνίας 14/3 έως 22/3/2015
Στο Δημ.Σχ.Αγ.Νικολάου,
1) είχαμε μια γρήγορη ενημέρωση από τα παιδιά του τμήματος των γαλλικών στα παιδιά του τμήματος των γερμανικών, τι είναι η Γαλλοφωνία;
2) παρουσίαση του projet : Le petit Nicolas της Εύης και
3) στο τέλος η Νίκη και η Χριστίνα κέρασαν galettes, που πρόθυμα οι μαμάδες και τα παιδιά παρασκεύασαν.
un wrap: Sandwich constitué d'une galette fine enroulée autour d'une garniture.
Faire un wrap, il n’y a rien de plus simple… Mais le manger peut très vite de venir un cauchemar : sauce qui coule, garniture qui se fait la malle, et j’en passe !
Je vais vous expliquer en images comment bien rouler un wrap, en quelques secondes.
1. Déposer la galette à wrap sur une assiette.
Στο Δημ.Σχ.Αγ.Νικολάου,
1) είχαμε μια γρήγορη ενημέρωση από τα παιδιά του τμήματος των γαλλικών στα παιδιά του τμήματος των γερμανικών, τι είναι η Γαλλοφωνία;
2) παρουσίαση του projet : Le petit Nicolas της Εύης και
3) στο τέλος η Νίκη και η Χριστίνα κέρασαν galettes, που πρόθυμα οι μαμάδες και τα παιδιά παρασκεύασαν.
1) είχαμε μια γρήγορη ενημέρωση από τα παιδιά του τμήματος των γαλλικών στα παιδιά του τμήματος των γερμανικών, τι είναι η Γαλλοφωνία;
2) παρουσίαση του projet : Le petit Nicolas της Εύης και
3) στο τέλος η Νίκη και η Χριστίνα κέρασαν galettes, που πρόθυμα οι μαμάδες και τα παιδιά παρασκεύασαν.
un wrap: Sandwich constitué d'une galette fine enroulée autour d'une garniture.
Faire un wrap, il n’y a rien de plus simple… Mais le manger peut très vite de venir un cauchemar : sauce qui coule, garniture qui se fait la malle, et j’en passe !
Je vais vous expliquer en images comment bien rouler un wrap, en quelques secondes.
1. Déposer la galette à wrap sur une assiette.
Πέμπτη, 12 Μαρτίου 2015
LES PRÉPOSITIONS DE LIEU. Δημ.Σχ.Αγ.Νικολάου, ΣΤτάξη
Le petit déjeuner ΣΤ' τάξη Αγ.Νικολάου
Τρίτη, 3 Μαρτίου 2015
Δημ. Σχ. Αγ.Νικολάου. E' τάξη.
Δημ. Σχ. Αγ.Νικολάου. ΣΤ΄τάξη
Δημ. Σχ. Αγ.Νικολάου. E' τάξη.
Δευτέρα, 2 Μαρτίου 2015
Ενότητα 1 ΣΤ copains-copines 2
Ενότητα 1 ΣΤ copains-copines 2
Ότι έμαθες στο κεφάλαιο 1
Tu connais les saisons – Ξέρεις τις εποχές
Tu demandes la date - Ρωτάς για την ημερομηνία
Tu donnes la date - Λες την ημερομηνία
Tu demandes l’heure - Ρωτάς για την ώρα
Tu dis l’heure - Λες την ώρα
Tu dis ce que tu fais pendant la journée - Λες τι κάνεις κατά τη διάρκεια της ημέρας
Tu dis à quelle heure tu te réveilles - Λες τι ώρα ξυπνάς
Tu comptes jusqu’à 31- Μετράς ως το 31
Ακούστε το μάθημα
Οι διάλογοι του 1ου μαθήματος
Κουίζ, σταυρόλεξο, συμπλήρωση κειμένου, ανακατεμένες λέξεις και αντιστοίχιση.
Διαδραστικές ασκήσεις βασισμένες στην ύλη του 1ου μαθήματος.
Παιχνίδι αντιστοίχισης
Παιχνίδι αντιστοίχισης με εικόνες
Το λεξιλόγιο του μαθήματος
Ενώστε τις λέξεις ή φράσεις με τη σημασία τους
Κάρτες – Παιχνίδι μνήμης – Επιλογή σωστήςαπάντησης
Οι διάλογοι σε κάρτες με ήχο
Κάρτες με εικόνα
Κρεμάλα – Le jeu du pendu
Επαναληπτική άσκηση
Ότι έμαθες στο κεφάλαιο 1
Tu connais les saisons – Ξέρεις τις εποχές
Tu demandes la date - Ρωτάς για την ημερομηνία
Tu donnes la date - Λες την ημερομηνία
Tu demandes l’heure - Ρωτάς για την ώρα
Tu dis l’heure - Λες την ώρα
Tu dis ce que tu fais pendant la journée - Λες τι κάνεις κατά τη διάρκεια της ημέρας
Tu dis à quelle heure tu te réveilles - Λες τι ώρα ξυπνάς
Tu comptes jusqu’à 31- Μετράς ως το 31
Ακούστε το μάθημα
Οι διάλογοι του 1ου μαθήματος
Κουίζ, σταυρόλεξο, συμπλήρωση κειμένου, ανακατεμένες λέξεις και αντιστοίχιση.
Διαδραστικές ασκήσεις βασισμένες στην ύλη του 1ου μαθήματος.
Διαδραστικές ασκήσεις βασισμένες στην ύλη του 1ου μαθήματος.
Παιχνίδι αντιστοίχισης
Παιχνίδι αντιστοίχισης με εικόνες
Το λεξιλόγιο του μαθήματος
Ενώστε τις λέξεις ή φράσεις με τη σημασία τους
Ενώστε τις λέξεις ή φράσεις με τη σημασία τους
Κάρτες – Παιχνίδι μνήμης – Επιλογή σωστήςαπάντησης
Οι διάλογοι σε κάρτες με ήχο
Κάρτες με εικόνα
Κρεμάλα – Le jeu du pendu
Επαναληπτική άσκηση
Δημ. Σχ. Αγ. Νικολάου. Στ' τάξη - E' τάξη. Mardi Gras/Carnaval
C'est un jour particulier,le Mardi Gras.Dans beaucoup de pays,il est fêté sans modération et tout est permis.
C'est un jour particulier,le Mardi Gras.Dans beaucoup de pays,il est fêté sans modération et tout est permis.
Vocabulaire du Carnaval
Δευτέρα, 16 Φεβρουαρίου 2015
ΣΤ΄ τάξη. Ma journée habituelle
Ma journée habituelle
REGARDEZ ET ÉCOUTEZ AVEC ATTENTION:
LISEZ CES TEXTES:
Tous les jours sauf le week-end, je me réveille à 7 heures.
Je me lève vers 7 heures 30 puis je me brosse les dents, je me douche et je m'habille.
Je prépare mon petit déjeuner puis je prends mon petit déjeuner vers 8 heures
20 ensuite je me prépare pour aller à l'université.
Le matin, j'étudie de 8 heures 30 à 12 heures puis je déjeune au restaurant vers
12 heures 30 ensuite je reprends le travail à 13 heures 30 jusqu'à 17 heures.
Je quitte l'université puis je vais au café ou dîne au restaurant avec mon amie
ensuite je fais les courses.
Il est vers 18 heures 30, je rentre chez moi puis je reste au lit jusqu'à 19 heures
15 ensuite je me douche après je fais des exercices et relis le livre jusqu'à 21
heures 30. Je regarde les dessin animés ou les films vers 22 heures puis
je me couche à 23 heures 45 enfin je m'endors vers 0 heures 15.
REGARDEZ ET ÉCOUTEZ AVEC ATTENTION:
LISEZ CES TEXTES:
Je me lève vers 7 heures 30 puis je me brosse les dents, je me douche et je m'habille.
Je prépare mon petit déjeuner puis je prends mon petit déjeuner vers 8 heures
20 ensuite je me prépare pour aller à l'université.
Le matin, j'étudie de 8 heures 30 à 12 heures puis je déjeune au restaurant vers
12 heures 30 ensuite je reprends le travail à 13 heures 30 jusqu'à 17 heures.
Je quitte l'université puis je vais au café ou dîne au restaurant avec mon amie
ensuite je fais les courses.
Il est vers 18 heures 30, je rentre chez moi puis je reste au lit jusqu'à 19 heures
15 ensuite je me douche après je fais des exercices et relis le livre jusqu'à 21
heures 30. Je regarde les dessin animés ou les films vers 22 heures puis
je me couche à 23 heures 45 enfin je m'endors vers 0 heures 15.
Les nombres en français: de 0 à 100
Σάββατο, 14 Φεβρουαρίου 2015
Δημ. Σχ. Αγ. Νικολάου. Στ' τάξη. Joyeuse St-Valentin
Πέμπτη, 12 Φεβρουαρίου 2015
verbes pronominaux
Τρίτη, 10 Φεβρουαρίου 2015
Κεφάλαιο 2 - À la récré Ε΄ τάξη
dialogues - jeux - nombres de 0 à 12 - avoir - jouer - pluriel
Κεφάλαιο 2 - À la récré
Tu demandes son âge à un copain - Ρωτάς ένα φίλο σου την ηλικία του
Tu donnes ton âge - Λες την ηλικία σου
Tu connais les jeux de la récré - Ξέρεις τα παιχνίδια του διαλείμματος
Tu exprimes ton enthousiasme - Εκφράζεις τον ενθουσιασμό σου
Tu demandes à un copain de jouer avec toi - Ζητάς από ένα φίλο σου να παίξει μαζί σου
Tu demandes à un copain de te donner quelque chose - Ζητάς από ένα φίλο σου να σου δώσει κάτι
Tu comptes jusqu’à 12 - Μετράς έως το 12
Κεφάλαιο 2 - À la récré
Tu demandes son âge à un copain - Ρωτάς ένα φίλο σου την ηλικία του
Tu donnes ton âge - Λες την ηλικία σου
Tu connais les jeux de la récré - Ξέρεις τα παιχνίδια του διαλείμματος
Tu exprimes ton enthousiasme - Εκφράζεις τον ενθουσιασμό σου
Tu demandes à un copain de jouer avec toi - Ζητάς από ένα φίλο σου να παίξει μαζί σου
Tu demandes à un copain de te donner quelque chose - Ζητάς από ένα φίλο σου να σου δώσει κάτι
Tu comptes jusqu’à 12 - Μετράς έως το 12
Tu demandes son âge à un copain - Ρωτάς ένα φίλο σου την ηλικία του
Tu donnes ton âge - Λες την ηλικία σου
Tu connais les jeux de la récré - Ξέρεις τα παιχνίδια του διαλείμματος
Tu exprimes ton enthousiasme - Εκφράζεις τον ενθουσιασμό σου
Tu demandes à un copain de jouer avec toi - Ζητάς από ένα φίλο σου να παίξει μαζί σου
Tu demandes à un copain de te donner quelque chose - Ζητάς από ένα φίλο σου να σου δώσει κάτι
Tu comptes jusqu’à 12 - Μετράς έως το 12
Τετάρτη, 28 Ιανουαρίου 2015
https://fr.islcollective.com/resources/printables/worksheets_doc_docx/quel_ge_as-tu/verbe-avoir-el%C3%A9mentaire/57937
Quel âge as-tu réellement ?
L΄ heure ΣΤ΄ ΤΆΞΗ
ΣΥΝΟΨΙΣΤΕ ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΑΚΟΥΣΤΕ....
LES HEURES/ LES ACTIVITÉS QUOTIDIENNES/ LES POSSESSIFS
Δευτέρα, 19 Ιανουαρίου 2015
Les nombres cardinaux
Introduction
Les nombres cardinaux sont les nombres dits "entiers". Ils sont représentés par des caractères appelés chiffres. Nous les utilisons pour dénombrer, indiquer une quantité, faire des calculs, etc.
Les nombres cardinaux sont les nombres dits "entiers". Ils sont représentés par des caractères appelés chiffres. Nous les utilisons pour dénombrer, indiquer une quantité, faire des calculs, etc.
Écriture des nombres en lettres
1 un 11 onze 21 vingt et un 31 trente et un
2 deux 12 douze 22 vingt-deux 40 quarante
3 trois 13 treize 23 vingt-trois 50 cinquante
4 quatre 14 quatorze 24 vingt-quatre 60 soixante
5 cinq 15 quinze 25 vingt-cinq 70 soixante-dix
6 six 16 seize 26 vingt-six 80 quatre-vingts
7 sept 17 dix-sept 27 vingt-sept 90 quatre-vingt-dix
8 huit 18 dix-huit 28 vingt-huit 100 cent
9 neuf 19 dix-neuf 29 vingt-neuf 1000 mille
10 dix 20 vingt 30 trente 1.000.000 un million
1 | un | 11 | onze | 21 | vingt et un | 31 | trente et un |
2 | deux | 12 | douze | 22 | vingt-deux | 40 | quarante |
3 | trois | 13 | treize | 23 | vingt-trois | 50 | cinquante |
4 | quatre | 14 | quatorze | 24 | vingt-quatre | 60 | soixante |
5 | cinq | 15 | quinze | 25 | vingt-cinq | 70 | soixante-dix |
6 | six | 16 | seize | 26 | vingt-six | 80 | quatre-vingts |
7 | sept | 17 | dix-sept | 27 | vingt-sept | 90 | quatre-vingt-dix |
8 | huit | 18 | dix-huit | 28 | vingt-huit | 100 | cent |
9 | neuf | 19 | dix-neuf | 29 | vingt-neuf | 1000 | mille |
10 | dix | 20 | vingt | 30 | trente | 1.000.000 | un million |
les saisons
Πέμπτη, 5 Φεβρουαρίου 2015
VERBES EN -ER AU PRÉSENT
Les verbes en ER
Écoutez la conjugaison de quelques verbes ; Cliquez ICI
http://aprendofrancesenprimaria.blogspot.gr/2015/01/actividades-para-practicar-los-verbos.html
http://www.lutinbazar.fr/affichages-didactiques-c246595
Écoutez la conjugaison de quelques verbes ; Cliquez ICI
http://aprendofrancesenprimaria.blogspot.gr/2015/01/actividades-para-practicar-los-verbos.htmlhttp://www.lutinbazar.fr/affichages-didactiques-c246595
La date ( les jours et les mois )
La date
Ε΄τάξη Στ΄τάξη
Version imprimable :
La galette
Viens pour la galette
La grosse galette
Viens pour la galette ** des rois
J’ai laissé la fève
La petite fève
Au creux de ma main ** pour toi
Pour toi Madeleine
Jolie Madeleine
Tu seras ma reine ** à moi
Mais il faut rien dire
A Pierre à Jacquou
Car ils sont jaloux ** de nous
Tu seras ma reine
Madeleine
Et moi je serai ton roi
Tu seras ma reine
Et je serai ton roi (bis)
http://dessinemoiunehistoire.net/chanson-galette-michel-briant/
Version imprimable :
La galette
Viens pour la galette
La grosse galette
Viens pour la galette ** des rois
J’ai laissé la fève
La petite fève
Au creux de ma main ** pour toi
La grosse galette
Viens pour la galette ** des rois
J’ai laissé la fève
La petite fève
Au creux de ma main ** pour toi
Pour toi Madeleine
Jolie Madeleine
Tu seras ma reine ** à moi
Mais il faut rien dire
A Pierre à Jacquou
Car ils sont jaloux ** de nous
Jolie Madeleine
Tu seras ma reine ** à moi
Mais il faut rien dire
A Pierre à Jacquou
Car ils sont jaloux ** de nous
Tu seras ma reine
Madeleine
Et moi je serai ton roi
Tu seras ma reine
Et je serai ton roi (bis)
http://dessinemoiunehistoire.net/chanson-galette-michel-briant/La Galette des Rois
Τα Θεοφάνεια (L'Épiphanie) στη Γαλλία γιορτάζονται στις 6 Ιανουαρίου μαζί με την παραδοσιακή γιορτή «Η γιορτή των Βασιλιάδων» ( fête des Rois)
Όλα τα ζαχαροπλαστεία γεμίζουν τις βιτρίνες τους με αυτές τις νόστιμες πίτες με τα χρυσά στέμματα!
Η Galette des rois έχει τραγανό φύλλο και γέμιση κρέμα με αμύγδαλα, μαρμελάδα, μήλο ή σοκολάτα.
Η παράδοσή της επέζησε από την πτώση της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας, το Μεσαίωνα και τη Γαλλική Επανάσταση.
Η Galette des Rois κόβεται σε τόσα κομμάτια, όσοι είναι και οι παρευρισκόμενοι με επιπλέον ένα, το κομμάτι του φτωχού, για τον πρώτο φτωχό που θα περάσει ή για κάποιον απρόσκλητο επισκέπτη. Ο μικρότερος στο τραπέζι, κρυμμένος κάτω από το τραπέζι για να μη βλέπει, υποδεικνύει ποιος θα πάρει κάθε κομμάτι που κόβεται. Ένα τυχερό γούρι, une fève, βρίσκεται κρυμμένο μέσα. Αρχικά ήταν ένα φασόλι ή ένα κουκί, αλλά από το τέλος του 14ου αιώνα αντικαταστάθηκε με ένα πορσελάνινο ή πλαστικό ανθρωπάκι ή ζώο.
Όποιος βρει το γούρι είναι ο τυχερός, ο βασιλιάς ή η βασίλισσα. Φοράει την κορώνα και στέφεται βασιλιάς/βασίλισσα για μια μέρα!
Τα Θεοφάνεια (L'Épiphanie) στη Γαλλία γιορτάζονται στις 6 Ιανουαρίου μαζί με την παραδοσιακή γιορτή «Η γιορτή των Βασιλιάδων» ( fête des Rois)
Όλα τα ζαχαροπλαστεία γεμίζουν τις βιτρίνες τους με αυτές τις νόστιμες πίτες με τα χρυσά στέμματα!
Η Galette des rois έχει τραγανό φύλλο και γέμιση κρέμα με αμύγδαλα, μαρμελάδα, μήλο ή σοκολάτα.
Η παράδοσή της επέζησε από την πτώση της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας, το Μεσαίωνα και τη Γαλλική Επανάσταση.
Όλα τα ζαχαροπλαστεία γεμίζουν τις βιτρίνες τους με αυτές τις νόστιμες πίτες με τα χρυσά στέμματα!
Η Galette des rois έχει τραγανό φύλλο και γέμιση κρέμα με αμύγδαλα, μαρμελάδα, μήλο ή σοκολάτα.
Η παράδοσή της επέζησε από την πτώση της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας, το Μεσαίωνα και τη Γαλλική Επανάσταση.
Η Galette des Rois κόβεται σε τόσα κομμάτια, όσοι είναι και οι παρευρισκόμενοι με επιπλέον ένα, το κομμάτι του φτωχού, για τον πρώτο φτωχό που θα περάσει ή για κάποιον απρόσκλητο επισκέπτη. Ο μικρότερος στο τραπέζι, κρυμμένος κάτω από το τραπέζι για να μη βλέπει, υποδεικνύει ποιος θα πάρει κάθε κομμάτι που κόβεται. Ένα τυχερό γούρι, une fève, βρίσκεται κρυμμένο μέσα. Αρχικά ήταν ένα φασόλι ή ένα κουκί, αλλά από το τέλος του 14ου αιώνα αντικαταστάθηκε με ένα πορσελάνινο ή πλαστικό ανθρωπάκι ή ζώο.
Όποιος βρει το γούρι είναι ο τυχερός, ο βασιλιάς ή η βασίλισσα. Φοράει την κορώνα και στέφεται βασιλιάς/βασίλισσα για μια μέρα!
Κεφάλαιο 2 - À la récré Ε΄ τάξη
Κεφάλαιο 2 - À la récré
Tu demandes son âge à un copain - Ρωτάς ένα φίλο σου την ηλικία του
Tu donnes ton âge - Λες την ηλικία σου
Tu connais les jeux de la récré - Ξέρεις τα παιχνίδια του διαλείμματος
Tu exprimes ton enthousiasme - Εκφράζεις τον ενθουσιασμό σου
Tu demandes à un copain de jouer avec toi - Ζητάς από ένα φίλο σου να παίξει μαζί σου
Tu demandes à un copain de te donner quelque chose - Ζητάς από ένα φίλο σου να σου δώσει κάτι
Tu comptes jusqu’à 12 - Μετράς έως το 12
Κεφάλαιο 2 - À la récré
Tu demandes son âge à un copain - Ρωτάς ένα φίλο σου την ηλικία του
Tu donnes ton âge - Λες την ηλικία σου
Tu connais les jeux de la récré - Ξέρεις τα παιχνίδια του διαλείμματος
Tu exprimes ton enthousiasme - Εκφράζεις τον ενθουσιασμό σου
Tu demandes à un copain de jouer avec toi - Ζητάς από ένα φίλο σου να παίξει μαζί σου
Tu demandes à un copain de te donner quelque chose - Ζητάς από ένα φίλο σου να σου δώσει κάτι
Tu comptes jusqu’à 12 - Μετράς έως το 12
Tu demandes son âge à un copain - Ρωτάς ένα φίλο σου την ηλικία του
Tu donnes ton âge - Λες την ηλικία σου
Tu connais les jeux de la récré - Ξέρεις τα παιχνίδια του διαλείμματος
Tu exprimes ton enthousiasme - Εκφράζεις τον ενθουσιασμό σου
Tu demandes à un copain de jouer avec toi - Ζητάς από ένα φίλο σου να παίξει μαζί σου
Tu demandes à un copain de te donner quelque chose - Ζητάς από ένα φίλο σου να σου δώσει κάτι
Tu comptes jusqu’à 12 - Μετράς έως το 12
Ε΄τάξη Στ΄τάξη
Thèmes : Roule galette,Les rois et les reines
Versions imprimables illustrées:
J’aime la galette
J’aime la galette
Savez-vous comment ?
Quand elle est bien faite
Avec du beurre dedans
Tralalala lalala lalère
Tralalala lalala lala
Tralalala lalala lalère
Tralalala lalala lala
Savez-vous comment ?
Quand elle est bien faite
Avec du beurre dedans
Tralalala lalala lala
Tralalala lalala lalère
Tralalala lalala lala
Κυριακή, 11 Ιανουαρίου 2015
Bonne Année Bonne Santé 2015!
Πέμπτη, 1 Ιανουαρίου 2015
Nouvel an 2015. Arc de Triomphe
Arc de Triomphe Paris Nouvel an 2015
1 chanson, 3 langues pour chanter "Bonne et heureuse
année"
Les Enfantastiques chantent Bonne et Heureuse Année
1 chanson, 3 langues pour chanter "Bonne et heureuse année"
1 song, 3 languages to sing "Happy new year"
1 Canción, 3 lenguas para cantar "Feliz año nuevo
Nouvelle année oblige la première semaine sera consacrée à des activités autour de 2015:
- carte de voeux
- coloriage
- calendrier ....
Voici quelques fiches et idées
1. Des coloriages
Chez moi un coloriage sera collé dans le cahier de vie pour signaler le changement d'année
1 chanson, 3 langues pour chanter "Bonne et heureuse année"
1 song, 3 languages to sing "Happy new year"
1 Canción, 3 lenguas para cantar "Feliz año nuevo
1 song, 3 languages to sing "Happy new year"
1 Canción, 3 lenguas para cantar "Feliz año nuevo
Nouvelle année oblige la première semaine sera consacrée à des activités autour de 2015:
- carte de voeux
- coloriage
- calendrier ....
Voici quelques fiches et idées
1. Des coloriages
Chez moi un coloriage sera collé dans le cahier de vie pour signaler le changement d'année
Πέμπτη, 18 Δεκεμβρίου 2014
Joyeuses fêtes à Agios Nikolaos.
Δημοτικό Αγ. Νικολάου. E΄ ΤΑΞΗ
Διαβάστε περισσότερα »
Τετάρτη, 17 Δεκεμβρίου 2014
Τρίτη, 9 Δεκεμβρίου 2014
Les arbres de Noël à Agios Nikolaos.
L’INVENTION DU PÈRE NOËL
Κυριακή, 14 Δεκεμβρίου 2014
Noël : quelques activités
Σάββατο, 13 Δεκεμβρίου 2014
Sapin de Noël des Galeries Lafayette 2014
Τρίτη, 2 Δεκεμβρίου 2014
Le calendrier de l' avent à Agios Nikolaos.
L'avent
L'avent
Τρίτη, 25 Νοεμβρίου 2014
Δημοτικό Αγ. Νικολάου. Ε΄τάξη. ΣΤ' τάξη.
Τρίτη, 18 Νοεμβρίου 2014
Δημοτικό Αγ. Νικολάου. Ε΄τάξη.Qu'est-ce que c'est?
Πέμπτη, 6 Νοεμβρίου 2014
ΣΤ τάξη. Les adjectifs possessifs
Mon, ton, son...
Pour apprendre les adjectifs possessifs, je vous propose de jouer au jeu de l'oie.
Cliquez sur l'image pour commencer à jouer. Choisissez le possessif correct, validez et continuez. Bonne chance!
D'autres exercices pour pratiquer: exercice 1 - exercice 2 - exercice 3 - exercice 4 - exercice 5
Pour apprendre les adjectifs possessifs, je vous propose de jouer au jeu de l'oie.
Cliquez sur l'image pour commencer à jouer. Choisissez le possessif correct, validez et continuez. Bonne chance!
Cliquez sur l'image pour commencer à jouer. Choisissez le possessif correct, validez et continuez. Bonne chance!
D'autres exercices pour pratiquer: exercice 1 - exercice 2 - exercice 3 - exercice 4 - exercice 5
Salut! Bonjour! Ε΄ τάξη
Τρίτη, 4 Νοεμβρίου 2014
Les consignes de classe.Οι οδηγίες μέσα στην τάξη.Ε΄ τάξη
Τρίτη, 4 Νοεμβρίου 2014
Δημ.Σχ. Αγ.Νικολάου. Ε΄ τάξη
Ε΄ τάξη.ΔΗΜ.ΣΧ.AΓ.ΝΙΚΟΛΑΟΥ Comment tu t΄αppelles?
Σάββατο, 1 Νοεμβρίου 2014
1er novembre. La Toussaint (Των Αγίων Πάντων)
Σχολικές διακοπές στη Γαλλία - Διακοπές των Αγίων Πάντων:
από το Σάββατο 18 Οκτωβρίου έως τη Δευτέρα 3 Νοεμβρίου.
Date des vacances de la Toussaint 2014: Samedi 18 octobre au lundi 3 novembre 2014
Σχολικές διακοπές στη Γαλλία - Διακοπές των Αγίων Πάντων:
από το Σάββατο 18 Οκτωβρίου έως τη Δευτέρα 3 Νοεμβρίου.
Date des vacances de la Toussaint 2014: Samedi 18 octobre au lundi 3 novembre 2014
Τρίτη, 28 Οκτωβρίου 2014
Bienvenue à Halloween
ΣΤ τάξη La famille p.40 (copains-copines 1)
Τρίτη, 21 Οκτωβρίου 2014
Ε΄ τάξη.Les salutations
Κυριακή, 19 Οκτωβρίου 2014
Prix Nobel : le monde découvre Modiano
Στον γάλλο συγγραφέα Πατρίκ Μοντιανό το Νομπέλ Λογοτεχνίας
«Για την τέχνη της μνήμης με την οποία ανακάλεσε τα πιο ασύλληπτα ανθρώπινα πεπρωμένα»
La Semaine du Goût 2014 à Agios Nikolaos!!!
La Semaine du goût se déroule du 13 au 19 octobre 2014 La Semaine du Goût fédère des initiatives locales, régionales et nationales autour de l'éducation au goût, du patrimoine culinaire et des métiers de bouche. La 25e édition de la Semaine du goût se déroule du 13 au 19 octobre 2014 sous le haut patronage du ministère de l'éducation nationale. De la maternelle au lycée, plusieurs milliers d'élèves y participent.
La Semaine du goût à Agios Nikolaos!!!
La Semaine du goût se déroule du 13 au 19 octobre 2014 La Semaine du Goût fédère des initiatives locales, régionales et nationales autour de l'éducation au goût, du patrimoine culinaire et des métiers de bouche. La 25e édition de la Semaine du goût se déroule du 13 au 19 octobre 2014 sous le haut patronage du ministère de l'éducation nationale. De la maternelle au lycée, plusieurs milliers d'élèves y participent.
La Semaine du goût à Agios Nikolaos!!!
Τρίτη, 14 Οκτωβρίου 2014
La Semaine du goût 2014,les cinq sens
La semaine du goût dans les écoles
Manger est une expérience multi-sensorielle. Les enfants développent leur goût et découvrent les aliments en utilisant leur 5 sens.
Les informations sensorielles détectées par notre odorat, notre vue, notre toucher, notre goût et notreouïe, influencent grandement nos conduites alimentaires.
Elles permettent, en fonction de notre expérience personnelle et socioculturelle, d'identifier l'aliment et de décider ou non de le manger.
http://ekladata.com/charivari.eklablog.com/perso/2012/fiches%205%20sens%20charivari.pdf
http://www.charivarialecole.fr/les-5-sens-a32123142
Manger est une expérience multi-sensorielle. Les enfants développent leur goût et découvrent les aliments en utilisant leur 5 sens.
Les informations sensorielles détectées par notre odorat, notre vue, notre toucher, notre goût et notreouïe, influencent grandement nos conduites alimentaires.
Elles permettent, en fonction de notre expérience personnelle et socioculturelle, d'identifier l'aliment et de décider ou non de le manger.
http://www.charivarialecole.fr/les-5-sens-a32123142
Δημ.Σχ. Αγ.Νικολάου.Tu parles,déjà, français!!
Πέμπτη, 2 Οκτωβρίου 2014
Ε΄ τάξη L'alphabet
το γαλλικό αλφάβητο
Διαβάστε περισσότερα »
ΔΗΜ.ΣΧ.ΑΓ.ΝΙΚΟΛΑΟΥ
Στους μαθητές μου, του Αγ. Νικολάου, αφιερωμένο,για την ενθουσιώδη συμμετοχή τους στην εκδήλωση για την Ευρωπαϊκή Ημέρα Γλωσσών 2014 με θέμα Η Ευρωπαïκή Ημέρα Γλωσσών, ισχύει για όλους!! Le cri des animaux. Η φωνή των ζώων.
Τρίτη, 30 Σεπτεμβρίου 2014
ΔΗΜ.ΣΧ.ΑΓ.ΝΙΚΟΛΑΟΥ Journée européenne des langues 2014
Πέμπτη, 25 Σεπτεμβρίου 2014
le 26 septembre, la Journée Européenne des Langues
Τετάρτη, 17 Σεπτεμβρίου 2014
Guten Morgen, Good Morning, Bonjour ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
Good Morning, Bonjour, Guten Morgen
Διαβάστε περισσότερα »
Très bonne rentrée à tous !
Très bonne rentrée à tous !