THÈME 2021
COVID 19. ET APRÈS ?
Jour du Prof de français: après le Covid-19, comment penser l’enseignement FLE?
Dans quelle mesure les restrictions de déplacement et de rassemblement ont-elles pu constituer de nouvelles perspectives pour les enseignants et leurs élèves ? Quels éléments essentiels de cette période resteront et marqueront l’avenir ? Quels sont les fondamentaux du métier d’enseignant que la crise aura permis par contraste de révéler ? Quels nouveaux apprentissages technologiques et méthodologiques ? Quels projets éducatifs fédèrent les enseignants et les autres acteurs de l’enseignement ? Comment les relations humaines seront-elles reconstruites ? Comment retrouver pleinement le bien-être de la relation pédagogique ?
Chaque comité national pourra créer des espaces de débats. Les professeurs pourront présenter à leurs collègues des activités et échanger sur la transformation durable de leurs pratiques et de l’acte pédagogique.
Από το 2017 (για να τιμήσω και το όνομα της δημόσιας ομάδας που διατηρώ στο facebook, Bloggers Γαλλικής Φιλολογίας), θεώρησα και αφού οι ώρες στον υπολογιστή μου ήταν αμέτρητες, ότι θα έπρεπε με κάποιο τρόπο να κάνω μνεία στους συναδέλφους που διατηρούν ιστολόγια και έχουν τις ίδιες ανησυχίες με μένα, τους ίδιους στόχους, με διαφορετική προσέγγιση κάθε φορά, ανάλογα με τις προσλαμβάνουσες του καθενός! Έτσι, το 2017, προσπάθησα να συμμαζέψω τα ιστολόγια των συναδέλφων μου. Είναι αλήθεια ότι, παρά τις εκκλήσεις μου, μέσα από τις δύο δημόσιες ομάδες που διατηρώ στο facebook, η ανάπτυξη του BLOGROLL, δεν ήταν η αναμενόμενη.
Αυτοί είναι οι συνάδελφοί μου, αγαπημένοι Bloggers που μας οδήγησαν με τις αναρτήσεις τους σε διαφορετικό τρόπο σκέψης σχετικά με τη διδασκαλία της γαλλικής γλώσσας! Συγχωρήστε με , αν παραλείπω κάποιο ιστολόγιο, όμως μπορείτε να μου το επισημάνετε, για να μπορέσω να το προσθέσω.
Και φθάσαμε αισίως στο 2021, αφού περάσαμε δύο πολύ δύσκολες σχολικές χρονιές λόγω πανδημίας, τη σχ.χρονιά 2019-2020 με δύο μήνες αποκλεισμού και περιορισμού, με τις ψηφιακές μας τάξεις, εγώ συγκεκριμένα είχα επτά, που έκρυβαν πολλές ώρες εργασίας, με ελάχιστη ανταπόκριση από τους μαθητές μας και τη σχ. χρονιά 2020-2021 με το καθολικό lockdown των πέντε μηνών και την τηλεκπαίδευση!
Όμως η χρονιά που περάσαμε, ίσως η δυσκολότερη, καθώς η τεχνολογία προχωρά, ανέδειξε πολλούς άξιους, δοτικούς συναδέλφους που δημιούργησαν τις δικές τους ψηφιακές ασκήσεις σε διαφορετικές πλατφόρμες, και προσπάθησαν να βοηθήσουν και να βοηθηθούν από όλο αυτό που περνούσαμε!
Προσπαθώντας να κάνω μνεία, ζητάω τη βοήθειά σας και σας παρακαλώ να μας κοινοποιήσετε, ο καθένας ξεχωριστά τις υπέροχες δουλειές σας, που τόσο βοήθησαν στην περίοδο της τηλεκπαίδευσης, εμάς και τους μαθητές μας, για πιο διαδραστικό και ουσιαστικό μάθημα.
Εγώ έχω μόνο αυτήν την ανάρτηση στο ιστολόγιό μου, όμως ακολούθησαν πολλές άλλες τέλειες δουλειές συναδέλφων!
Faites des activités personnalisées pour votre salle de classe. ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου